Billink

BillinkBillink is een 100% Nederlandse speler en kent met ruim 2800 opdrachtgevers een sterke positie in de ‘achteraf betaalmarkt’. Het bedrijf heeft kennis van 11,6 miljoen Nederlandse consumenten en bedrijven.

‘Zo laagdrempelig mogelijk een betaaldienst aanbieden’ is altijd het uitgangspunt geweest bij Billink en hanteert daardoor geen implementatie- aansluit- en/of abonnementskosten. Middels kant-en-klare API of plug-in kan je met vrijwel ieder platform binnen 24-uur worden koppelen.

Scherpe propositie

Deze achteraf betalen partij heeft een scherpe tariefstelling (v.a. 0,49 euro per transactie) en is voor vrijwel iedere webshop toegankelijk om te starten met achteraf betalen. De tarieven zijn altijd allesomvattend, dus inclusief credit check, facturatie, debiteurenbeheer, incasso en garantie op uitbetaling. Daarnaast is een vlotte uitbetaling van de gelden een belangrijk aspect. Dit houdt in dat het bedrijf vrijwel iedere uitbetalingstermijn kan bieden waar een webshop behoefte aan heeft.  

Kenmerken:

  • Conversie- en omzetverhoging.
  • 3.000 webshops en 1.500.000 transacties.
  • Particulier en zakelijk.
  • Kredietcheck, nazorg en incasso traject in eigen beheer.
  • Gegarandeerde uitbetaling.
  • Binnen 24 uur geïntegreerd.
  • Gemiddelde acceptatiegraad van 92%
  • Makkelijke integratie alle plugins.

Kosten:

  • Geen vaste maandelijkse kosten
  • Geen jaarcontract of abonnement
  • V.a. €0,49 per transactie

Interesse?

Ben je geïnteresseerd geraakt in het aanbieden van achteraf betalen met deze partij? Bel met 010 – 4141473 of ga door naar Billink.

Meer omzet door achteraf betalen!

Het is zo eenvoudig, meer omzet genereren uit de bezoekers binnen uw webwinkel. Door klanten simpelweg achteraf te laten betalen genereert u een grotere conversie in het bestelproces, zullen nieuwe klanten worden aangetrokken, word het winkelmandje royaler gevuld en word sneller overgegaan tot een herhalingsaankoop. In de praktijk blijkt dat de betaalmogelijkheid ‘achteraf betalen’ leidt tot een significante omzetstijging.

Waarom achteraf betalen?

Vaak wordt gedacht dat ‘achteraf betalen’ is bedoeld om de onderkant van onze samenleving toch een mogelijkheid tot betaling te bieden. Dit is echter onjuist. Het zijn vooral klanten die uw webshop niet kennen, die geen reader bij de hand hebben, die graag eerst het product in handen hebben, die vooruitbetalen niet vertrouwen of die niet op eventueel retourgeld willen wachten. Spreekt u ook een zakelijke doelgroep aan? Dan is achteraf betalen eerder een noodzaak dan luxe. Uiteraard zal de ene Merchant meer profijt hebben dan de ander, maar het leidt hoe dan ook tot een conversieslag.